KCC

Houd de kwaliteit van je klantcontactcenter op hoog niveau

Hoe tevreden zijn jouw klanten en medewerkers over het KCC? Draait het hele klantcontactcenter als een geoliede machine of kunnen de processen nog efficiënter met een hogere klanttevredenheid als resultaat? We delen graag een aantal tips om de kwaliteit van je KCC op hoog niveau te krijgen en te houden.

Houd de kwaliteit van je klantcontactcenter op hoog niveau

Wellicht een open deur, maar toch een belangrijk punt als het gaat om kwaliteit. Heb jij de beste medewerkers in huis en zitten ze ook nog eens op de juiste plek? Bied je voldoende doorgroeimogelijkheden en opleidingskansen? Een ijzersterk team is de basis van een goedlopend KCC.

Van directeur tot operations manager en van teamleider tot de agent aan de telefoon: iedere medewerker heeft een cruciale rol binnen de gehele operatie. Zet gekwalificeerde customer service professionals in en je plukt de vruchten van zo veel kennis, ervaring en kwaliteit.

Houd de kwaliteit van je klantcontactcenter op hoog niveau

Hoe beter jij en je team inspelen op de klantbehoefte, hoe beter de klantcontacten verlopen. Combineer slimme technologie als chatbots met persoonlijk contact, waarin écht aandacht wordt geschonken aan je klant. Mensen willen zich gehoord voelen en hoe meer ze zich gezien en gewaardeerd voelen, hoe meer je ze aan je merk kunt binden. Het levert ook nog eens blije medewerkers op! Investeer dus in een goede customer experience.

Ga efficiënt met je tijd om in het KCC

Tijd is geld, dus kun je het maar beter goed inzetten. Denk bijvoorbeeld aan werving en selectie. Een tijdrovend proces dat eigenlijk nooit ophoudt binnen customer service. Je wilt ervaren en waardevolle professionals als teamleiders, (interim) managers en WFM-specialisten natuurlijk graag zo lang mogelijk aan je binden. Toch zijn openstaande vacatures onvermijdelijk in de dynamische contact center wereld. Als je zelf continu bezig moet zijn met werving en selectie kan dat ten koste gaan van je andere werkzaamheden. Ons advies: besteed het werving- en selectieproces uit aan een professioneel bureau, zoals SkyWalker.

Wij werven de beste customer service professionals voor jouw KCC

Als je het werving- en selectieproces uit handen geeft aan het ervaren team van SkyWalker kun je rekenen op:

  • Snelle en efficiënte bemiddeling
  • Toegang tot een netwerk van ruim 7500 (management) professionals
  • Recruiters met vakinhoudelijke kennis 
  • 100% focus binnen de branche
  • Specifieke wervingskanalen
  • Deskundig advies over customer service vraagstukken

Klaar voor een ijzersterk customer service team?

Waar wacht je nog op? Maak nu een afspraak met SkyWalker en ontdek wat wij voor je kunnen doen op het gebied van interim management, executive search en recruitment voor het klantcontactcenter. Voor je het weet is jouw team ook ijzersterk!