Customer experience

Weet jij wat je klant écht nodig heeft?

Customer service draait om de klanten, maar weet jij écht wat je klant nodig heeft? Investeren in de customer experience is een goede keuze binnen de klantenservice. Hoe beter jij weet wat de klantbehoefte is, waar hij tegenaan loopt en hoe je hem tevreden kunt krijgen en houden, hoe beter jouw klantenservice draait.

customerservice.nl callcenter customer service interim detachering workforce management planners customer experience KCC klantenservice teamleider vacatures werving en selectie SkyWalker
customerservice.nl callcenter customer service interim detachering workforce management planners customer experience KCC klantenservice teamleider vacatures werving en selectie SkyWalker

De waarde van customer experience voor jouw callcenter

Customer experience helpt je om je werkzaamheden te optimaliseren en een efficiënte workflow te creëren. Als jij doorhebt wat jouw klant nodig heeft, kun je daar slim op inspelen. Heb je bijvoorbeeld een IVR-menu dat de klant van het kastje naar de muur en weer terug stuurt, dan is de kans op boze klanten aan de telefoon aanzienlijk.

Het gezegde klant is koning is cliché, maar waar. Zonder klanten heb je niet veel te doen, dus kun je maar beter goed voor ze zorgen. Investeer dus ik goede medewerkers die bijdragen aan een positieve customer experience. Die medewerkers zitten in alle lagen van je organisatie.

Goede customer service professionals maken het verschil

Iedere medewerker binnen customer service is betrokken bij de customer experience. Van de directeur tot de agent aan de telefoon. Vergeet ook zeker de WFM-specialisten en business analisten niet voor rapportages en cijfermatige inzichten. Teamleiders kunnen je weer inzicht geven in de concrete klantvragen en klanttevredenheid. Benut alle aanwezige kennis en expertise optimaal en zorg dat je de goede mensen inzet op de plek waar ze het meest waardevol zijn. Heb je behoefte aan uitbreiding in de vorm van een ervaren customer service management professional of een interim teamleider? Dan is het slim om een gespecialiseerd bureau in de arm te nemen.

(Management) professionals werven voor customer service

Op basis van jouw specifieke wensen kunnen de ervaren recruiters van SkyWalker aan de slag om de beste kandidaten te selecteren. Wij zijn sinds 2007 gespecialiseerd in executive search, interim management en recruitment voor customer service en daarmee een betrouwbare en waardevolle partner voor jouw klantenservice. Onze recruiters kennen het vakgebied vanbinnen en vanbuiten en weten precies welke professional uit onze database van ruim 7500 kandidaten het beste past.

Kies voor de beste customer experience met professionals van SkyWalker

Het is tijd om de beste customer service professionals in huis te halen. Maak nu een afspraak voor een kennismakingsgesprek en ontdek hoe je samen met SkyWalker een excellente customer experience creëert!